stöd oss

Skrivet: 25 oktober, 2017

Kolla bollarna kan vinna fint PR-pris!

I våras lanserade vi Kolla bollarna, en kampanj för att få fler att upptäcka testikelcancer i tid. Kolla bollarna togs fram tillsammans med våra vänner på Cohn & Wolfe och fick stor uppmärksamhet runt hela landet. Nu har kampanjen dessutom nominerats i inte mindre än fyra olika kategorier på årets Spinn-gala, där årets bästa PR utses. Kolla bollarna är den kampanj som fått flest nomineringar.
Vi är så klart enormt glada och stolta för detta och det värmer i våra hjärtan!
Självklart är vi också väldigt tacksamma för arbetet som Cohn & Wolfe gjort med Kolla bollarna, utan dem hade det aldrig blivit några nomineringar. TACK!
Nu ser vi fram emot galan som avgörs i Stockholm den 23 november. Vi håller alla tummar och tår!
Nomineringarna:
Årets influencerkampanj
Årets non-profit
Årets socialamedierkampanj
Årets samhällsinformationskampanj
Här kan ni läsa allt om priset och galan. 


Liknande inlägg

MTR Express tåg rullar för Ung Cancer

Förra hösten blev MTR Express samarbetspartner till Ung Cancer och har spridit organisationens budskap genom att sälja deras Fuck Cancer-armband...

Läs mer
Jag vill bidra

Ung Cancer lanserar ny hemsida!

Nytt utseende, samma själ – och precis lika mycket Fuck Cancer som tidigare. Idag lanserar Ung Cancer en ny hemsida....

Läs mer
Ung Cancer

Men när får jag ligga igen? – därför pratar Ung Cancer om sex

Sex och cancer. Två ord som befinner sig långt ifrån varandra i de flestas värld. Men efter ett cancerbesked tvingas...

Läs mer
Kampanj

DITT BIDRAG GÖR SKILLNAD

Det finns många sätt att bidra och göra skillnad. Ge en gåva, starta en insamling eller bli volontär.

Jag vill veta mer