stöd oss

Skrivet: 25 oktober, 2017

Kolla bollarna kan vinna fint PR-pris!

I våras lanserade vi Kolla bollarna, en kampanj för att få fler att upptäcka testikelcancer i tid. Kolla bollarna togs fram tillsammans med våra vänner på Cohn & Wolfe och fick stor uppmärksamhet runt hela landet. Nu har kampanjen dessutom nominerats i inte mindre än fyra olika kategorier på årets Spinn-gala, där årets bästa PR utses. Kolla bollarna är den kampanj som fått flest nomineringar.
Vi är så klart enormt glada och stolta för detta och det värmer i våra hjärtan!
Självklart är vi också väldigt tacksamma för arbetet som Cohn & Wolfe gjort med Kolla bollarna, utan dem hade det aldrig blivit några nomineringar. TACK!
Nu ser vi fram emot galan som avgörs i Stockholm den 23 november. Vi håller alla tummar och tår!
Nomineringarna:
Årets influencerkampanj
Årets non-profit
Årets socialamedierkampanj
Årets samhällsinformationskampanj
Här kan ni läsa allt om priset och galan. 


Liknande inlägg

Ung Cancer-milen blev succé

Under 2-11/april pågick Ung Cancer-milen runt om i Sverige. Vårt alldeles egna lopp där försäljningen av löparplatser gick till vår...

Läs mer
Jag vill bidra

Ung Cancer tar grepp om bollarna i ny kampanj på Sveriges golfbanor

När årets golfsäsong startar kommer många av landets spelare mötas av ett budskap om att hålla koll på bollarna, fast...

Läs mer
Kampanj

Kallelse till Ung Cancers årsmöte 5 maj 2021

Kallelse till Ung Cancers årsmöte 5 maj 2021Tid: Onsdagen den 5 maj kl 17:00-18:00Plats: Digitalt via Zoom Vad är ett...

Läs mer
Ung Cancer

DITT BIDRAG GÖR SKILLNAD

Det finns många sätt att bidra och göra skillnad. Ge en gåva, starta en insamling eller bli volontär.

Jag vill veta mer